Entrevista a Jaume Ribas al Galliner 2.0

La nit de dilluns 2 de febrer, m’entrevistaren al programa El Galliner 2.0 de Ràdio Molins de Reis. Vaig parlar de i en representació de La Columna, però també una mica de jo mateix, de la meva trajectòria i de la meva vida a Barcelona.

Aquí podeu sentir l’entrevista:

I aquí podeu sentir tot el programa o també, visitar el web de Ràdio Molins en aquest enllaç.
Una abraçada molt forta na Cristina Muelas i als seus companys del Galliner 2.0, ha estat un luxe participar al vostre programa!

Leave a Reply

